´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´

så här är det. jag har bestämt mig för att sluta här nere, då inte med omedelbar verkan. men jag gör första halvlek och sen räcker det. ja jag längtar hem osv. men det är inte därför jag åker hem utan helt enkelt så är det så att jag känner att jag inte är rätt person för jobbet, det krävs vissa saker som jag inte har och som jag inte visste innan att jag skulle behöva. men det är fantastiskt skönt att ha bestämt mig och även pratat med dom. för nu slipper jag hela tiden gå runt och fundera och tänka och må dåligt. nu hoppas jag bara att jag kan göra de sista månaderna extra bra. när jag kommer hem är inte bestämt för det beror på så många saker, men någon gång i mitten/slutet på december kommer det troligtvis att vara. och då återstår bara ångesten vad som ska hända då, men jag orkar inte gå runt och tänka på det så jag låter det bli som det blir och komma när det kommer. ville bara säga det

man får fortfarande gärna komma ner och hälsa på under den tiden jag är här.

Kommentarer
Postat av: känner forskarna i Lund, och hon som läser DN

Kommer 11-14/11!/P

2010-10-15 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0