köttbullar!

hade lyckats gjort skitgod mat för typ första gången här. blev hur gott som heslt, jag njöt som fan! och det bästa var att jag skulle få äta det imorgon med!!!!! trodde jag.. när jag kom tillbaka ut i köket hade bajs-nora ätit upp allt. hon straffas nu genom att inte få ligga inne på min säng. och jag tänker inte släppa in henne hur mycket hon än krafsar på dörren. det dryga är att jag tänkte ställa in det i kylen men lät det svalna lite, ställde det längst in på köksbänken för där trodde jag att dom inte kunde komma åt.. men men. jag får väl göra nytt imorgon, om jag orkar.

mån tis ons, hjärta.

Kommentarer
Postat av: Moster

Hihi! :-) Minns salig Unni som också tjyvade allt som stod på köksbänken. Inte helt piffigt när en obetänksam son hade lämnat Turkisk Peppar framme.. Fast hon åt inte upp hela karamellerna utan slickade av allt det sötsalta och lät de klibbiga resterna ligga kvar på golvet.

Heja dig som orkar göra riktig mat till dig själv i alla fall!

2010-08-23 @ 19:25:32
Postat av: jesper

jag ska göra saftiga pannbiffar när jag kommer till dig!

2010-08-23 @ 22:16:21
Postat av: victoria/mami

Förstod Nora straffet? ;)

2010-08-24 @ 11:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0