cpab

gick fortare än väntat, behövde inte göra något speciellt sa bara att jag inte kunde någon franska så det var ingen idé att låta mig göra något test. hon var skitbitter och arrogant, damen som hjälpte mig. alla jävla papper jag skulle fylla i stod på franska, och även fast jag sa typ två hundra miljoner gånger att jag inte kunde franska pustade och suckade hon lika högt varje gång jag sa att jag inte visste vad jag skulle skriva. och hon pratade i telefon kanske tio gånger under de tio minuter jag satt där. hon älskade nog sitt jobb. idiot. blev ingen pizza heller, dom öppnade inte förens halv sju så jag gick förbi pulp och köpte asgod juice och en lika god baugette istället.
nu ska jag kolla på thank you for smoking och dricka upp min juice. hejhopp


min favorit byggnad

Kommentarer
Postat av: mami

Fint!

2010-09-04 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0