18 sept

nu har vi varit ute i stallet hela dagen, eller fyra timmar iallafall. hur mysigt som helst var det där ute! var säkert femton hundar som sprang omking och hade det bra och typ trettio hästar två getter och världens tjockaste lilla gris. sen råkade jag köra över en duva på vägen dit, det var inte så himla roligt.. men men shit happens. marie har tydligen bara kvar sin tjänst i afghanistan till sista november och har ledighet att ta ut innan det, vet inte vad det innebär för min del men det var ny information iallafall. daniel går på sin skola ute i mol och har det tydligen jättebra och trivs och sådär och hannah har också fått börja ny klass och det verkar vara bra för henne också och hon har fått ta ut tandställningen efter fem år också.. vilken jävla lycka! IAF så tog jag lite kort idag på allt det fina för att visa, så hade vi värsta exemplariskt väder också jätttee soligt och varmt och skönt. satt fint.










det var det, hejrå.

Kommentarer
Postat av: Övergudmor

Grisen ser ändå söt ut!!!

2010-09-18 @ 23:17:39
Postat av: mami

Härlig dag - Kul! Puuuuusss

2010-09-18 @ 23:49:03
Postat av: Elvi

Men den där grisen påminner mig om en galt som

tom var större än mamma! :) pussi fanni i miss you!

2010-09-20 @ 00:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0