BACK TO (empire states of) BRUSSELS

aaaaaha då är jag tillbaka igen, ligger i sängen nu och det känns nästan som att jag inte har varit borta.. resan gick bra förutom att jag hade sån brutal ångest hela flygresan så det fanns inte. det var jobbigt. men det var mysigt att träffa hundarna igen dom blev så glada och jag också. lika kallt i bryssel som hemma också mindre skönt, och imorgon ska vi ut och hälsa på hästen som går på bete någonstans. blir säkert bra om jag har tillräckligt med kläder! eftersöker mitt belgiska simkort som tros ligga i säter, tack på förhand den som hittar det!!!!!!!!!!!!! nu ska jag sova är hur trött som helst efter alla resor. först åkte jag tåg, sen buss, sen flyg, sen buss, sen metro... puhuuu. och min ryggsäck sprack också. mindre bra. men ja godnatt'


mina hjärtan. älskar er mer än allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0