SÅ LÄNGE SOLEN LER

nu har det verkligen ösregnat i tjugofyra timmar! och jag behövde bara gå ut en gång i detta väder för mimmi räddade mig, tackar jag för. nu dricker jag varm choklad och halv kollar lite på deserate housewives. tydligen så kommer inte hannah och daniel hem förens tjugoförsta augusti, då blir det bara jag och hundarna som ska hålla ställningarna ett par dagar. och eftersom nu mamma introduserat alla i detta så hej allesammans. jag vet inte vad ni vill veta så det får räcka sådär.


tänkte lägga ut en bild på papegojorna som bor i parken vid mig. men det gick såklart inte, så det fick bli en med bonnie istället. hon fyllde tre år för ett par dagar sedan. och alla glömde det.... hoppas hon inte hade en farligt traumatisk tredje födelsedag.

Kommentarer
Postat av: victoria/mami

HOn verkar lite medtagen av att vara bortglömd! LOVE!

2010-08-16 @ 13:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0