hellå

till stina då!
vädert är som hemma ungefär, det är ibland 30 grader och fem minuter senare regnar det och är kallt. men vi har haft ganska fint väder ändå! så det är skönt. huset är rätt coolt inte alls som man är van vid, kan inte förklara mer än så. man får komma hit och hälsa på helt enkelt! maten är bra, finns hur mycket olika grejs som helst så det är nice! tjohu. man kan få tag på mig hur ofta man vill! jag har fortfarande igång min svenska mobil har ett belgiskt nummer också men har inte fixat något telefon till den än så det är ingen idé att försöka nå mig på den, än! så jag tror det är helt gratis att smsa mig? vet faktiskt inte men jag gissar det. 0479-065883 där är iallafall det nya numret! och ja stiniplutt, jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig! vad tror du. du måste komma och hälsa på, du kommer gilla bryssel, I promise!

Iallafall PUSS

mitt rum + alva. hon är åtta år och helt tokigt gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0