det spöregnar

idag har marie åkt, hon glömde sitt pass och alla security papper hemma så jag fick bränna ner till flygplatsen HEROISK INSATS!!!!!!!!!!!!! planet fick vänta på henne till och med. jag tror inte att det var första gången det hände henne! sån e hon lillom.
så nu är jag on my own här, fast imorgonbitti kommer mimmi och tar ut hundarna i skogen så jag får sovmorgon. det ska bli skönt. calle och hannah kommer hem imorgon också, då ska hannah få visa mig runt lite i stan. vågar mig inte ut allt för mycket själv tror inte jag skulle hitta hem då. iallafall så åker hannah snart igen till ibiza då är det bara jag och calle ett par dagar sen åker även han och sen kommer barnen hem igen. det är rörigt rörigt rörigt och jag vet aldrig vilka som kommer befinna sig i huset när jag vaknar. men det gör mig inte så mycket. sen kommer mammi förhoppningsvis ner till mig snart! då ska jag visa henne skogen som hon kommer älska. ska bli kul!

nu ska jag kolla mer på entourage, det är det jag sysslar med på dagarna. S-Ö-F-T
hejrrå och gonattttttttttttttttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0