tju

idag är det riktigt rått här! uhhh vad jobbigt det var att behöva gå ut med hundarna i morse, det spöregnade och var svinkallt. men det hindrar inte dom. så när jag kom hem sen tog jag ett bad, så. skönt. var som en isbit typ. och imorgon kommer julia, har städat och tvättat och hela köret så hon inte ska dö av någon katt eller hund eller häst eller damm för den delen. så jag ska åka och hämta henne imorgon vid tolv, om jag lyckas komma dit.. hoppas på att det blir lite finare väder nu när hon kommer! så vi slipper frysa när vi är ute. ska bli skönt att inte vara ensam hela tiden. bra skit. hejrå


Kommentarer
Postat av: Forskare i Lund

Vad fina ni är! ..o vad rent du måste ha det!

2010-09-27 @ 21:10:34
Postat av: Forskare i Lund

Vad fina ni är! ..o vad rent du måste ha det!

2010-09-27 @ 21:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0