jag kan inte skilja på

såpp, nu har jag varit och lämnat julia på flyget och såklart kom solen och värmen nu när hon åker.. kunde man ju gett sig fan på. just nu sitter jag i alla fall och äter pippimacka och dricker juice vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, inget speciellt förmodligen. laga mat och kolla på idol för ovanlighetens skull gissar jag.. förövrigt har jag varit tillbaka i två veckor nu, känns både snabbt och verkligen inte. att ha något att se fram emot, så som att julia skulle komma ner hjälper verkligen för att få tiden att gå fortare! så nu bara antar jag att tiden kommer börja kännas mycket längre och tråkigare eftersom jag inte har något exakt inplanerat. imorgon är det november och idag är det tjugo grader. det känns helt okej. så aa hejdå.

jag har sett klart alla sex säsonger av desperate housewives och nu ska jag börja på oc, sen vet jag inte vad jag ska se. bara så alla vet det också.
hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0