"You got a plan and it seems so sincere. I want a man who can plan to be here. I see you ... and your... . Doing the wrong things for all the right reasons. Your'e high on hope and I want that too, throw me a robe and I climbe up to you"

hörde en jättefin låt i en film igår, sen letade jag efter den hur länge som helst. men jag hittade den aldrig, trots att jag lyckades få rätt mycket text..

imorgon kväll kommer vera så nu är jag igång och tvättar igen, wi! har fått tillbaka lite livsgäldje och positivitet det är skönt vill jag lova. imorgon är det också två månader kvar till julafton= årets bästa dag. nu börjar det även bli kallare i bryssel, inte som i sverige kanske men idag var det 8 grader när jag var ute med hundarna tex. men det är fortfarande grönt och snö kommer det inte komma än på ett tag, om det ens kommer överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: vilken film?

2010-10-24 @ 09:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0