söndag

lördagar och söndagar ska det ridas. vilket innebär att jag ska med för jag skjutsar. så i fredagskväll innan hon gick ut sa jag att jag kunde hämta henne hos den kompisen hon sov, och det skulle jag göra vid ett tiden. hela dagen gick och jag hörde ingenting av henne, men tänkte att det kanske berodde på att det inte var så himla fint väder. idag har det varit strålande sol hela dagen och ändå har jag inte kört någon till stallet.. jag skiter väl i om hon inte åker ut och rider eller om hon inte vill liksom. för mig spelar det ingen roll, men det är så fruktansvärt trist att inte veta. inte för att jag har något annat att göra utan bara för att. jag blir ju inte sur för att hon inte rider, vill bara veta hur det ska bli utan att behöva gå och undra hela dagen. det är fan svårt att vara tonårsmamma när man själv är tonåring och behöver en mamma..

Kommentarer
Postat av: Forskare i Lund

Amore! Du lär dig mycket om både det ena o det andra du... Love!

2010-10-03 @ 18:21:33
Postat av: Forskare i Lund

Du vet väl att när man som bäst behöver en mamma - så är hon som närmast. Gammalt djungelordspråk.

2010-10-03 @ 18:22:43
Postat av: Det-har-stått-i-DN:s-pappa

...eller så är det enkelt, när man bestämt sig...

2010-10-05 @ 07:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0