såhär går jag runt och tänker ungefär hela tiden.

idag är det torsdag, 7e oktober torsdag. om två dagar kommer mamma, 9e oktober lördag. hon stannar till 13e oktober, onsdag. 15e oktober kommer calle igen, då har jag varit här en månad, sen jag kom ner igen alltså. nio dagar efter det kommer vera 24e oktober söndag och stannar till 27e oktober onsdag. två dagar efter det 29e oktober har jag varit här sex veckor och då är det två dagar kvar till november. och då är det tre månader sedan jag flyttade hit.

jag bor 1618 kilometer från borlänge vilket tar 17 timmar och 38 minuter, utan trafik. för att komma hit åker du igenom tre länder. belgien är mest känt för sin choklad och huvudstaden är bryssel. välkommen hit.


Kommentarer
Postat av: tini

gillar att du tänker mer och mer i mina banor ;) Miss you, you know. puss

2010-10-08 @ 13:58:05
Postat av: Anonym

haha, så där har jag tänkt en gång i tiden också. känns länge sen nu, men jag vet precis!

2010-10-09 @ 15:26:29
Postat av: Anonym

///////////EMSI

2010-10-09 @ 15:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0