nu tänker jag så härrrr

fredag idag 15e oktober fredag. calle kommer hem snart tror jag. eller aa.. idag kommer han tillbaka i alla fall. idag har jag varit här en månad sen jag kom ner. om två dagar är det söndag den 17e oktober då är det exakt en vecka till vera kommer, vilket innebär att det återstår åtta morgon promenader innan hon kommer alltså ungefär åtta underbara morgon mil. vera kommer alltså 24e oktober söndag och stannar till onsdag den 27e oktober då är det fyra dagar kvar på oktober! vilket bara det är skönt, sen börjar då november och elva dagar in i november kommer pappi, alltså 11e november. han stannar till 14e november söndag. och då har det gått en månad från idag, och det är då ungefär en månad kvar. jag håller ljuset uppe. sen hoppas jag att jag får mer besök också. så är jag nöjd sen. men det får vi se med tiden! idag är en positiv dag trots att det inte är så väldigt fint väder. ska fan ta tillvara på det!! inte varje dag jag har en positiv syn på saker och ting. tjuho


Kommentarer
Postat av: Veris

längtar tills att jag kommer!!!

2010-10-18 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0