hallååå

idag fick jag veta att mami kommer ner nästa lördag!! alltså exakt en vecka!! skitbra, då kommer säkerligen denna vecka gå rätt så fort! så stannar hon tills på onsdag, blir hur bra som helst. hoppas att det är lite fint väder då også.
annars är det vanlig lördag här, det regnar fast är varmt. skulle till stallet idag men har inte hört ett ord från hästryttaren på hela dagen så.. får se om det blir imorgon eller inte. you never know, lite som en suprise varje gång. ikväll ska jag äta baugette och godis och ha det bra hoppas jag.


rätt snygga

Kommentarer
Postat av: Forskare i Lund

Japp! Nu kommer hon snart. Och det ser hon fram emot kan jag berätta från en väl underrättad källa. (L)

2010-10-03 @ 18:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0