OKEJ SISTA!!

idag har jag kommit fram till att jag inte alls tycker att julkalendern är bra, jag stör mig på i princip allt.
mest stör jag mig på ingo som är dum i huvudet som ger all mat till pyret. fyfan störiga unge fattar du inte att det är ditt fel?!?!?! hoppas jag inte kollar på avsnittet imorgon, jag är bara arg när jag sitter och kollar. antingen var det bättre förr eller så är jag för gammal.. tror att det var bättre förr.. "förr"

ja med det sagt så, imorgon är min sista dag. wie/wierd eftersom jag ska åka har allt känts konstigt och vemodigt. men sen har det även hänt grejer som bara får mig att komma ihåg varför jag faktiskt slutar. så imorgon väntar sista skogspromenaden. ska testa mina allt för många plagg jag ska ha på mig på onsdag så jag ser att det ens är en möjlighet. ska städa ur allting ur rummet osv. ska bli skönt, även fast jag fått åka hem två gånger förut så har det ändå känts konstigt att vara hemma eftersom jag vetat om att det inte var för så länge. så det ska bli så skönt att kunna ta med mig allt hem och veta att jag inte ska tillbaka. alla fall inte för att jobba, åker mer än gärna tillbaka till bryssel för jag gillar staden jättemycket! så får vi se var jag hamnar här näst.. men nu avslutar jag bryssel kapitlet.

det var allt, hejdå.
vi ses inte mer min kära blogg. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0