gyllene knorren

bara för att jag ska visa att jag lever osv. har varit här nere en vecka igen, åker hem om tre. for ever
det har varit kallaste vintern på länge här nere so far, vi har haft -5 och fem centimeter snö så ingenting funkar i detta land för tillfället. fast det börjar väl ordna upp sig, men just nu regnar det rätt skapligt. så om det fryser på inatt blir det inte en trevlig historia imorgon eftersom vinterdäck inte existerar här borta. för övrigt känns det väldigt bra att vara här nere nu, oftast mysigt. har ständigt min följeslagare cleo hack i häl vad jag än gör och det är myspys. skönt att ingen förälder är hemma heller, slipper det kännas som jag är ivägen och gör fel hela tiden bara..

aa med detta ville jag bara säga att jag har det bra och att jag snart kommer hem. står inte på, börjar kännas konsigt och tråkigt till och med att jag ska flytta hem.. men det ska såklart bli skönt, så småning om när jag vet vad jag vill och sådär.

för övrigt bevittnade jag typ aa ett rån? igår. det var det sjukaste jag har varit med om har aldrig sett något liknande i hela mitt liv kanske i och med att jag bott i mini mini stad all my life. men alla fall, blev sjukt upprörd och rädd av det. inte så konstigt kanske.

MEN ALLEFALLE har inget mer att tillägga förutom att julkalendern är bra i år! heja heja

Kommentarer
Postat av: Trombonstöt

Fulle villemo! Love

2010-12-13 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0