lördag

känns som det var lördag igår. tiden går väl fort när man har askul gissar jag!
tvättade voffarna igår, slet som ett djur ute i solen och var minst lika blöt som dom när jag var klar. så idag ville jag att dom skulle hålla sig lite fina och rena.. ajo. dom rullade sig i både geggamojja och sågspån. där försvann den tvätten. och det kändes som dom gjorde det lite extra mycket också bara för att retas..

nu har calle åkt så jag är ensam tills tisdagkväll! helt okej
nej nu har jag inte tid längre, ska jag ut och ha ännu mer askul med alla mina nya kompisar. tja

Kommentarer
Postat av: Padre

2010-08-22 @ 10:02:46
Postat av: Padre

Hej, våra langotter fick en skogstur igår, efter att i sommar knappt fått trampa något grönt, med resultatet mer än 20 fästingar. Så, fästingfinnar tiden överskrider vida skogstiden. Men såna problem har man väl inte i Bryss?

2010-08-22 @ 10:05:23
Postat av: Moster

Vi vill veta mer om dessa piffiga kompisar!

2010-08-22 @ 14:01:45
Postat av: Moster

Sorry; jag fattar lite sent... ironi..

2010-08-22 @ 14:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0