i skogen

varje morgon ser ungefär likadan ut, halv nio går jag upp och alla hundar blir hur glada som helst så får dom mat sen åker vi till skogen! det ligger typ kanske tio min härifrån med bil. sen kommer vi hem några timmar senare och äter frukost och hundarna sover hela dagen efter det.
såhär ser skogen ut







jag fattar inte hur man vrider på bilderna.. i alla fall så får man först gå genom en park om man parkerar där jag gjorde idag. ciara hittar alltid massa kul att jaga och jag har alltid hjärtat i halsgropen för det går en stor väg precis bredvid. men so far har inget hänt!



sen ska man korsa två stora vägar och jag har inte nerver till att låta dom gå lösa där.. bara selma ibland när jag känner mig lugn.












och där är skogen. blev ju rätt drygt att jag inte kan vrida bilderna. men jaaaaaaaja
hoj

Kommentarer
Postat av: Padre

Fina bilder! Nu har vi äntligen hittat hit

/ P&M

2010-08-13 @ 22:22:23
Postat av: Moster

Vad kul att du skriver blogg! Jag visste inte att du kommit igång förrän idag; men nu är vi på! Vad härlig skogen ser ut, och vilken lycka att kunna ha hundarna lösa :-) Och jag ser att de har målat om ditt rum sedan jag var där, men det är klart- det är tio år sedan jag var där... Mysigt ser det iaf ut!

Kram från oss i Enskede

2010-08-14 @ 12:57:07
Postat av: din bästa

jag fick ont i nacken :)

2010-08-16 @ 16:54:29
URL: http://emicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0