11

jag ligger nu och kollar på the notebook och dricker cola. och jag ska inte klaga för det är nice fast jag är själv. jättegod mat gjorde jag också, för första gången sen jag kom hit! jag är helt slut i kroppen, på ett jätteskönt sätt. kommer säkert somna tidigt, inte för att jag inte gör det annars men det känns som jag kommer sova överdrivet bra. brukar vakna rätt ofta och tro att jag har försovit mig annars, jobbig känsla speciellt eftersom det inte går att försova sig när man har tre hundar som står och glor på en när dom vill ut. i alla fall ska vi upp och gå extra länge imorgon tänkte jag. selma stack idag (hon sticker aldrig, inte ens lite. hon är liksom "gammal" och vis) över en stor trafikerad gata. fyfan vad jag var arg. hade samtidigt släppt ciara och nora som hade sprungit in i parken och sket fullständigt i mig när jag försökte ropa på dom så visste inte hur jag skulle bete mig. men det gick bra till slut, och selma vet att hon har gjort fel och hon ligger och sover på min fötter nu.

gonatt rå

Kommentarer
Postat av: åse

hej fanny va kul att läsa din blogg fina bilder fina hundar jag äter också ensam skitgottpuss och kram i love you! mormor

2010-08-15 @ 11:18:44
Postat av: Lotta

Hej Fanny

Nu har jag fått din bloggadress av modren!!!

Så nu fökjer jag med i vad du företar dig.

Hoppas att du har det bra!!!!

Kram

Lotta

2010-08-15 @ 18:51:59
Postat av: victoria/mami

Fanny, du är vår egna Ceasar Milan! Kram

2010-08-16 @ 14:03:43
Postat av: victoria/mami

Fanny, du är vår egna Ceasar Milan! Kram

2010-08-16 @ 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0