1 v. 1 v. 1 v. 1 v. 1 v!

har precis ätit kräftor hur gott och trevligt som helst! nu ligger jag i sängen och äter daim, lika gott och trevligt det med.
vet nu lite mer om hur allt ser ut framöver. calle åker inte förens på lördag och hannah och daniel kommer som tidigast tillbaka på tisdag! så det känns skönt att veta lite iallafall. ska kolla på walk the line och äta mer daim nu.
förövrigt var den världens minsta lilla fladdermus som flög runt huvudet på oss när vi åt! först tyckte jag om den och tyckte den var söt, sen kom den för nära och blev då asäcklig och vidrig och nu är jag glad att jag är inne.


kan fortfarande inte vrida bilderna.
åt i alla fall kräftor med världens bästa innan jag åkte hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0